Smarte hjelmer

Smarte hjelmer med nyttige og livreddende funksjoner
Sykkelstativ for hengerfestet

Sykkelstativ for hengerfestet

Kundeservice

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om bytte/retur og angreretten, kontaktinfo til vår kundeservice og instruksjonsvideos om hjelmenes funksjoner.

Veiledning for bytte, retur og angrerett

De fleste henvendelsene til kundeservice dreier seg om hvordan man skal gå fram når man skal bytte eller returnere en hjelm man har kjøpt. Nedenfor finner du beskrevet ulike prosedyrer som vi ber dere følge i slike tilfeller.

Jeg ønsker å bytte til en annen størrelse eller farge

Vennligst send en mail til angre@sportall.no med ditt ordrenummer og en melding om at  du ønsker å bytte størrelse eller farge.

Vi svarer innen 1 uke, og legger ved returlapp slik at du kan returnere din ordre.
Skriv ut returlappen og lever pakken i originalemballasjen hos en av PostNord sine utleveringssteder.

Kjøp ønsket modell i riktig størrelse/farge i vår nettbutikk.
Hvis du benyttet en rabattkode ved ditt opprinnelige kjøp, skal du ha mottatt ny rabattkode sammen med returlappen.

Når vi mottar retur tilbakebetaler vi din opprinnelige bestilling.

Jeg ønsker å bytte til en annen modell

Vennligst send en mail til angre@sportall.no med ditt ordrenummer og en melding om at  du ønsker å bytte til en annen modell.

Vi svarer innen 1 uke, og legger ved returlapp slik at du kan returnere din ordre.
Skriv ut returlappen og lever pakken i originalemballasjen hos en av PostNord sine utleveringssteder.

Kjøp ønsket modell i riktig størrelse/farge i vår nettbutikk.
Hvis du benyttet en generell rabattkode ved ditt opprinnelige kjøp, skal du ha mottatt ny rabattkode sammen med returlappen.
Noen rabattkoder gjelder kun for utvalgte modeller, så det er ikke sikkert at rabattkoden vil gjelde for den modellen du ønsker å bytte til.

Når vi mottar retur tilbakebetaler vi din opprinnelige bestilling.

Jeg vil benytte angreretten og ønsker pengene tilbake

Vennligst send en mail til angre@sportall.no med ditt ordrenummer og en melding om at du ønsker å benytte din angrerett. Informasjon om angreretten finner du i våre salgsbetingelser punkt 7.

Vi svarer innen 1 uke, og legger ved returlapp slik at du kan returnere din ordre.
Skriv ut returlappen og lever pakken i originalemballasjen hos en av PostNord sine utleveringssteder.

Når vi mottar retur tilbakebetaler vi din opprinnelige bestilling.

Fikk du ikke svar på det du lurte på?

Hvis du har andre spørsmål enn det som besvares ovenfor eller som vises i instruksjonsvideoene nedenfor – eller av andre grunner har behov for kontakt med vår kundeservice kan du sende en e-post til support@sportall.no eller ringe oss på +47 450 02 472. Vi vil besvare henvendelsen så snart det lar seg gjøre.

Her finner du brukermanualer og instruksjonsvideoer

Kanskje kan du finne svar på ditt spørsmål ved å e i brukermanualen eller en instruksjonsvideo. Nedenfor finner du linker til disse.